Job 18 van 39


Report this listing

Solliciteren



Commerciële binnendienst medewerker


Functie

Voor deze vacature als Internal Account Manager in de regio van Geel ben je een cruciale schakel tussen het bedrijf en de gewaardeerde klanten. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van de bestaande klantenportefeuille. Jouw focus ligt op het begrijpen van de behoeften van de klant en het bieden van op maat gemaakte oplossingen die hun doelen ondersteunen. Hieronder een greep uit je takenpakket;
  • Onderhouden en versterken van relaties met bestaande klanten door regelmatig contact
  • Maar ook regelmatig prospecteren bij potentiële klanten
  • Je adviseert en bezoekt klanten over de best mogelijke oplossing (je werkt vaak vanuit binnen)
  • Je maakt offertes, onderhandelt en volgt technische opdrachten op
  • Je springt bij met de betalingsopvolging
  • Daarnaast verleen je ook technische bijstand


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een sterk groeiende KMO die gespecialiseerd is in hoogwaardige industriële afsluiters en snelkoppelingen in een (B2B) omgeving. Ze bieden oplossingen aan met een grondige technische kennis en waar klantenservice centraal staat.

Jouw profiel

Voor deze vacature als Internal Account Manager zoeken wij volgend profiel;
  • Sales zit in jouw bloed, je hebt uitstekende communicatie- en onderhandelingsvaardigheden
  • Je bent ondernemend, loyaal en stressbestendig
  • Je hebt al verkoopervaring in een technische (B2B) omgeving of je hebt een goede kennis van elektriciteit
  • Verder heb je een actieve houding en kan je zelfstandig werken, maar je bent ook een teamplayer
  • Je kan probleemoplossend werken
  • Je spreekt vlot Nederlands, Engels en Frans
  • Daarnaast ben je vertrouwd met MS Office, ERP- en CRM-software
  • Het commerciële voorstel uitwerken
    Samen met de klant de voorwaarden van de verkoopovereenkomst of de prijsraming overeenkomen
  • De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren
  • Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
  • De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
  • Producten presenteren of demonstreren bij de klant en advies geven

Aanbod

Voor deze toffe vacature in een familiale omgeving met een tof team bieden wij het volgende aan;
  • Een stimulerende en dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Een voltijdse job van 39 uur met flexibele werkuren
  • Bovenop de wettelijke verlofdagen nog 6 extra ADV-dagen
  • Een competitief salaris met extralegale voordelen zoals ecocheques, maaltijdcheques of een dagvergoeding, een gsm, een laptop, een bedrijfswagen en een groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Een enthousiast team van professionals om mee samen te werken
  • Kans om een belangrijke rol te spelen in de groei en ontwikkeling van het bedrijf

Solliciteren

Robine Van Genechten
+32 13 35 03 33

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht